Samenspeelmiddag een succes
Ruim veertig kids hebben zich afgelopen zaterdagmiddag goed hebben uitgeleefd. Dank aan Ans voor de opzet van de spelen, de EHBO mensen die we gelukkig alleen voor een kleinigheid nodig hadden en natuurlijk de begeleiders Anouk, Tim, Claire en Renske. Heel leuk en gezellig dat enkele ouders, oma’s en opa’s …
